rooligaste dagen xd

Hahahaha dagen har vart bääst!
Först när vi kom till skolan å hände inte då mkt.Bara att det fanns ett klotterplank på skolan i entren, sånär vi kom till skolan så skrev typ jag,Hanna o Theres över hela! xd
Och sen efter luch så efter som det är alla ♥-dag på söndag då delade dom ut kondomer, p-pille askar o mkt mera xd så typ alla tog typ 1000 stycken (: Jag har typ 11 stycken
Sen efter luch gjorde jag,Theres;Hanna,Alex,Victor o E>mma kort o la i skåp (y)
O sen satt Alex en kondom på kranen på en toalett o så satt han på den, så det typ sprutade över hela toaltten... o sen så stängde han inte av det så det bliv typ en dm vatten på hela golvett i toan, o så fick vi torka upp allting!
O sen sista lektionen på B.G så fick vi gele hjärtan av våra lärare! (:
Sen efter skolan var jag o Theres o hämtade ett kort hos mamma, på jobbet, men vi han ändå med 3 bussen (y)
O sen när jag kom hem satt jag mej vid datorn, o nu sitter jag o kollar bloggar!
O ska snart till Diös med Theres o Amanda o kola på fotbollsmatch xd Skriver mera om det senare!
P.S på bussen träffade jag, o Theres Isak (: <3

puss alla :* ♥









 xd






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0