sunnersta! xd

Hej alla bloggläsare!

Idag har jag vart i Sunnerstabacken, men klassen... vi hade friluftsdag xd
Men kunde åka till Fjällnora, Sunnersta eller Sälen, o jag o Julia åkte till Sunnersta... men vi skulle ha åkte till Sälen!! Men det var ganska kul (y)
Först åkte vi buss dit, men dom i klassen som skulle det. Sen började vi åka. först var det jätte läskigt, emn sen när vi hade åkt var det  kul!
Sen åt vi lunch, korv med bröd, macka xd
Sen åkte vi mera. Men sen var det för jobbigt att gå upp för backarna när man hade åkt, så då kollade vi bara lite, när dom andra åkte (:
sen åkte vi hem med bussen, o när vi kom hem gick vi till Julia!
Där åt vi lite mellis, o sen spelade vi spel. Nikke o Nilla och Vem där? hahaha kul!
Vid halv fem tiden gick jag hem för att byta om till fotbollen! 
Och sen kom Julia o hennas mamma o hämtade mej, å åkte vi till stenhagen och hade fotbollsträning xd
Det var jätte kul! I LOVE FOOTBALL!!  
Sen kom pappa o hämtade mej o Julia så åkte vi hem, o jag duschade o  fixade iårdning mej. O nu sitter jag o skriver i blogg, masn o fb (:

puss :* ♥

 julia med sin finfina tröha, (fick den av mej xd)

 

 julia!












Kommentarer
Postat av: theres

hahahhahhahahha annars romme men aja xd <3333333333333

2010-02-10 @ 19:54:17
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: astrid!

jaja, samma sak ;P <333333333333333

2010-02-10 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0