27/1

Idag har jag vart i skolan... som vanligt :P
Det har inte hänt något specielt. hahhaha med typ sista lektionen var jag, Hanna, Oliver, Emma o Theres upp på 5våningen o jobbade, eller ja, jobbade o jobbade, eller inte :P Jag o Hanna fixade frisyrer på Theres , hhhahahahhahaha se bilderna!! Efter skolan gick jag o Hanna på stan o sn åkte vi hem me bussen :) Jag köpte en skjorta (: Sen följde Hanna med mej hem ett tag, o då kollade vi på gamla bilder haha rooligt!
Men nu ska jag kolla på andra avenyn! :P -astrid- <33

 hahaha jag, hanna, theres, oliver o emma stängde in julia o linnea xd <3

  nr 1.

 nr 2.

 nr 3.

 nr 4.

 min skjorta!

Kommentarer
Postat av: theres

men seriöst hur ful kan man bli ? -.-

2010-01-27 @ 18:03:45
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhaha neej du e jätte söt!! <33333333333333

2010-01-28 @ 07:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0