28/1 skola...

Idag gick gick jag upp tp klockan 6!! ;O då klädde jag på mej, o sen gick jag ner och åt frukost (:
Sen sminkade jag mej o lite så :P När jag var klar kom typ Theres, o vi gick till busshållsplatsen...
Sen när vi kom till stationen gick vi på 115, o åkte till skolan. På väg till skolan gick jag, Hanna, Theres o Alex tsm :) hahah o Alex puttade in theres i en snödriva... som vanligt :P Sen gick skoladagen jätte snabbt :P
Men inte sister lektionen efter lunch! Då hade vi bild, o så skulle vi typ bygga nå lekplats av tandpelare, korkar o lera :P hihi jätte kul *host* :P Sen hade jag PH samtal :P Efter det hade jag, Theres, Hanna o Daniel lite kul :P
haha o en i Theres klass hade 123 i ett IQ test :P Sen gick jag, Hanna, Theres o Daniel till bussen, o väntade på den, o så kastade Danile snö på Theres så Theres fick damp, o blev jätte sur :P
Sen kom bussen och så åkte vi den till stan. O så gick jag, Hanna o Theres på stan ett tag, o jag köpte ett par leggings! Jätte fina :P
Sen var vi med Oliver lite, o gick runt lite o tvingade honom att följa med till massor av affärer.
Sen när vi skulle gå på bussen hem så blev Theres o Oliver tsm!! jippiiii! :)
Sen på bussen tog vi massor av av bilder :P hahaha kolla! (: 
Nu är jag o Theres hemma o ska snart äta! För hon ska ju sova hos mej (: 
Hejdå! skriver sen (: -astrid-

Ps: älskar er Theres o Hanna! <3

      (
 <( )::::::::>    min o Theres fina fågel! 
      (







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0