amanda o Theres!

Tja tja alla...
Nu har jag kommitr hem från Amanda! Har vart och åkt pulka med Theres o Amanda! <3 Var skiit kul! Men Amanda klagar så j*vla mkt, haha så vi gick hem ganska snabbt. Sen när vi kom hem till mej så kollade vi på bilder på datorn... O sen kom Amandas mamma o hämtade oss (pallade inte gå hem till henne) 
Sen när vi kom hem till Amanda så var vi på hennes rum ett tag o sen åt vi mat! (a)
När vi var klara så gick vi in till hennes rum o pratade o busringde :P (aa)
Haha, sne kollade vi på resor till Thailand (: Vi ska åka dit, vill vi iaf! Fett kul!
Sen fick jag skjuts hem till mej av theres o så gjorde jag mej iårdning o nu sitter jag vid datorn o lysnar på musik! -astrid-<3

 Amanda o Theres!

 Haha Amanda, med sin fina mössa! <3

 HAha Theres! <3

 Theres O Amanda åkte av! (:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0