bio!

Idag har jag först vart på träning (: kul!
Sen efter träningen åkte jag, Julia o Linnea på stan o kollade på bio. Vi så old dogs :P Förtsättning på wild dogs :D
Hahahaha den var fett bra!  O familjen bakom oss, pappan där garvade som FAN! haha o han hade fett skönt garv oxå, så vi typ as garvade år han! haha tror att det var en av dom gåger jag garvat mest!
Sen efter bion fick vi skjuts hem. O när jag kom hem gkorde jag mat, pasta o bacon... muums!
Ett tips om man inte pallar göra något stort, o är jätte gott! :P
O nu sitter jag vid datorn o ska snart kolla på Johan Falk, eller i en annan dal av köping :P
-astrid- <3

 Jag idag!

 muums!


 linnea o julia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0