Första dagen i skolan!

Tja tja!

Idag var det den första dagen i skolan!! Det ar sjukt nervöst i börjen, men sen blev det lite bättre :P
Först åkte vi in till stationen, typ alla vängebarn x) Sen tog vi en annan buss till skolan...
När vi kom dit så fick vi pressentera oss -.- Sen jobbade vi med matta.
Och då fick jag o Julia som går i samma klass, kolla på vilket steg vi ska räkna på, det blev steg 6 :P
Sen var det rast o då var jag me, hanna,julia,theres o emma! Vi gick runt lite, o hade tråkigt :P
Sen hade vi engelska o sen work shopp (stavning) Efter det så hade vi bg (basgrupp o sen slutade vi (: Då åkte jag o Julia ner på stan o köpte typ pennor o sudd till skolan :P
Och så gick vi och kollade lite, o sen tog vi bussen hem.
Då när vi kommer hem så går vi hem till Julia, o försr kollar jg på Fullt hus, o Julia sitter vid datorn, sen äter vi o sen skulle vi kolla på en film som hette " borta bäst men hemma värst" typ....
Men den var så dålig så vi körde UNO istället :P O set blev 1-1!
Sen gick jag hem, o nu sitter jag vid datorn o ska snart gå och sova, är skit trött! Godnatt -astrid- <3

 Tog lite kort!

 (:

 (:

 Julia!

 haha julia! <3

 Cool bild (jag tog den)

 Jag idag xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0