fortsättning (:

Nu har jag presic kommit in.

Först var jag, theres o sanna hos sanna o satt vid datorn o körde gitar hero! fett kul!
Sen gick Theres hem, o jag o sanna gick o kollade på 98:ornas match, dom förlorde :( men minns inte med hur mkt xd Sen var vi ute. jag,sanna,simon,mathias o mirella. O typ inte gjorde nånting.
Men sen gick jag o sanna hem till henne o packade hennes saker, för hon skulle vara med på 98, 97 o 96 träningen.
Medans hon spelade så var jag o mirella o spelade i hallen xd hihi, var inte så duktiga :P
Sen när det var klart var vi ute lite. Men sen skulle typ alla hem o äta, så alla gick hem. Men jag o sanna ska typ ut efter, o hitta på nåt :P Ha en bra lördags kväll! -astrid- <3











 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0