Julia, sanna o theres!

Idag har tiden i skolan gått snabbt! Så har inte så mkt att säga om den :P Men på en rast så var vi (typ alla) i grupprumm o pratade, o typ inte gjorde nånting (: menmen, alla tog typ kort :P

 Emma o Daniel...

 Theres xd

 Hanna o Daniel!



Sen efter skolan gick jag hem med Julia o först  hade vi INGET att göra, så att vi spelade UNO!
Sen spelade vi Gitar Hero, haha fett kul!
Efter det gick vi in på hennes rum o hade tråkigt, kolalde på lite bilder o så. Men sen var vi sa hungriga så att vi gick och gjorde lite mat, bacon o pasta (: Muums! O medans så tog vi lite bilder, vi tog skiit coola hoppbilder med ulias kamera, men har dom inte på datorn nu, men kan ladda upp dom imorron (:
Sen kollade vi på Björn Gustafsson... hahhahaha fett sköön!
Men så ringde theres o sanna o störde oss o ville att vi skulle komma ut, så gjorde vi det (:

 Julia! <3

 Julias klubba!

 Julia! <3

 Julia!


Sen efter ett tag, typ klockan 8 så gick Julia hem, :( Så då gick jag,Theres o Sanna till mej o lämnade min väska, o sen gick vi först till macken, o sanna så tjock som hon e köpte en FAnta o godis! (a) (neeeee)
Sen gick vi till idrottshallen o kollade om nån rolig men det var det inte, så gick vi till isen o där var det några!
Så kom Mirella Matte o Simon oxå (: <33
O så var vi sär till typ klockan 10, o sen gick vi hem, var så jävla kallt! :P
O nu sitter jag vid datorn o inte gör någonting! -astrid- <3

 Sanna mullar Theres!

 Haha theres inputtad i en buske! xd

 Sanna! <3

 På isen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0