Lördag 2/1-kväll

Igårkväll så han jag inte skriva, gästerna åkte hem typ halv ett, o jag var skiit trött!!!

Men iaf, dom kom, o så spelade vi "barn" ett sepel.
Sen åt vi mat! Det var hasselbackspotatisar och kött! Gott...
Efter gick vi och kollade på en film! Det var 17 again! Den var kätte bra!
Sen fick vi efterrätt, blåbärspaj med glass, skiit god! O efter det gick vi upp o satt vifd datorn ett tag.
Men sen gick vi ner o kollade på Robinson, fast på inspelat!
O sen åkte dom hem, typ halv ett!





Söndag 3/1

Nu har jag presic vaknat (: Klockan är halv ett o skla snart äta frukost!
Jag har inga dagens planer, kanske bara en överaskning :P
Skriver senare ikväll! Om jag hinner :P
'
-astruid-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0