måndag 18/1

Idag har jag vart i skolan, som typ alla andra (a) -.-
O det har inte hänt något specielt, bara att jag ÄNTLIGEN har fått en loggbok (:
Men sen sista lektionen så hade vi gympa, utomhus, o det var så j**la  jobbit! Det var kallt, blött o trååkigt!
O jag o Julia ville ta 3 bussen, o då frågade vi om vi fick sluta 15 minuter tidigare, men självklart fick vi inte det...
Så vi fick vänta på halv 4 bgussen :P Men på bussen träffade vi Joel, så det vra bra! <3
Sen gick jag o Julia till tjejgruppen. O där var alla dom vanliga :P
Så åt vi mellis, o sen planerade vi (: O det blev bra, vi ska göra roliga saker! :)
Sen gick jag hem o åt mat, o nu siter jag här o göra ingenting... -astrid- <3



 Julia! <3

 jag o julia!

  jag o tova!

 jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0