stan me theres!<3

Idag har jag vart på stan o i min nya skola (:
Jag o mamma o pappa åkte först idag till kunskapsskolan på "möte", det gick brara bra tkr jag...
Sen gick jag ner på stan o mötte theres, o mamma ville att jag skulle hänga me till swedbank, o så skulle jag få ett bank kort, men får det i födelsedagspressent isället :P
Sen gick jag o Theres runt lite o shoppade... Och åt o fikade :P
JA, o sen gjorde vi inte så mkt mera. Iaf, jag köpte en kofta, en tunika, en klänning/tunika, lösnaglar jag ska fixa o ett leppglans. O sen efter stan så åkte jag o pappa in till skopunkten vid Ikea, o så fick jag ett par skor/stövlar!

 Jag idag!

 hahha kolla skilnaden på min o theres hamburgare!! Min e den lilla :P

 Fina Theres på Max!

 Mina stövlar!

 Ett par skor jag ska köpa till sommaren! (:

 Tunikan jag köpte!

 en annan bild!

 Klänningen jag köpte!

 Koftan jag köpte...

 Lösnaglar!

 Läppglans!

 PUSS! <3 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0