bilder från veckan

Hejhej!

Nu kommer bilder o en liten text om den senaste veckan :)


lördag, stan med Vera o Amanda! o sen sov amanda hos mej :)






köpte:

 förliten bikiniöberdel :$ - gina






 plånbok - accent

 linne - new yorker

 bh - new yorker

 linne - gina tricot

 love you

 



 
våran kväll, popcorn, läsk, oboy o desperate houswives :$

 aaw amanda somnade !
 (thihi vet att du kmr döda mej amanda )


söndag: med amanda o theres! o sen sov hos amanda! hihi o sov på studsmattan :)


 yee, jag on amanda badade!












sen åkte amanda hem o pratade med sin mamma o frågade om vi kunde sova hos henne, o medans tog jag o theres lite kort :P

 



 hehe, kolla mina ögon :o

måndag: morgon hon amanda o sen stan med theres o julia!






 skulle ha köpt, men ghorde inte det -.-

köpte:

 bikinitrosor - h&m

 bikiniöverdel - new yorker

 sen tog jag o theres lite kul bilder!

 

 model, thihi neej!

tisdag: leksand sommarland med theres bästavän!
bilder kommer sen, när jag har fått dom :)

Puss så länge :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0