eclipse! ♥



 yeee!











 (skulle härma amanda)




Igår på dagen skulle jag, amand ao theres ha haft "picnik" men det började regna o åska skit mkt, så vi hade det inne på mitt rum istället o kollade på desperate houswives!
Jag bakade sockarkaka, theres bullar o nougatrutor o amanda muffins med jordgubb i :)
Sen efter det åkte dom hem o jag duschade o fixade mejo efter typ 2 timmar kom dom igen, så gick vi till bussen o åkte in till stan :)
När vi kom dit gick vi o köpte godis, sen gick till en trappa o tog kort o satt där o väntade till vi skulle gå till biion!
Sen träffade jag louise en snabbis, som hade gått på den före  sa att den var skit bra, o det var den oxå ;P
Sen gick vi!
Den var skiit bra, oo... den var både sorjlig o rolig xd
med det kändes som om den typ baba var i 1 timme ;o
Menmen... kan inte vänta till första delen av breaking down kommer! :)
Sen efter det kom Ofelia o hämtade osss o jag åkte hem till mej med theres för hon skulle cykla hem o jag åkte till mamma o pappas kompisar :P
Blev inge sova över för amanda hade bråkat med sin bror :P

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0