bästa juliia´



























 





Igår var jag som sagt med Julia!
Vi var först hemma hos mej o åt förrätt, o sen varmrätt.
Efter varmrätten åkte vi ut och cyklade och plockade blommor...
Haha för vi gjorde en midsommar stång (y)
Sen träffade vi theres som skulle till vänge o så sa hon att hon skulle vara med mattias o några till.
Men sen när vi kom in så tog jag o Julia lite kort, o sen knackade det på dörren!¨
Och det var theres o amanda!! aa... första gången jag träffade henne på över en månad typ :o
Blev skiit glad!
Sen åt vi efter rätt o  jag o Julia gjorde midsommar stången osen tog vi mera bilder på studsmattan.
Efter det var klockan typ halv 11 o då hyrde vi en wallander film, o den var skiit bra :D
Och efter den haha så satt bara dom vuxna o pratade , o då kollade vi på mimmi o mojje typ många avsnitt :)
Till typ klockan 3 :P
Och sen gick dom hem, o då somade jag direkt!
Och sen vaknade jag klockan 1 idag o åt frukost, duschade o sen ringde jag theres, o vi haha har planer för dagen (a)

Puss:*

Ni får höra mer om dagen o få mera bilder från gårdagen senare.
Julia har alla bilder på sin kamera, jag har bara några, men ni får nöja er med som såläng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0