dagen med amanda o theres!












 (man ska ha så lite som möjligt :$ )

Igår var jag med Amanda o theres hela dagen!
Vi var hemma hos amanda hela dagen o var ute, hoppade studsmatta o kollade på en film!
Sen åkte jag o theres hem o buýtte om o så, o sen var det fotbollsträning (y)
Men... jag har ju sträckt låret, o så gjorde det ont när jag sprang o sköt... så jag ska inte vara med o spela på global cup :´(
Men jag får vara hejarklack (a)

Idag har jag vart med Theres o Amanda! :)
Vi har först vart hemma hos theres o solat lite :$
Sen lekt med hennes syskon o sen åkte vi ner till vänge o skulle vara med joel, adam o mathias, men dom skulle typ spruta vatten på oss, så jag o theres åkte hem till mej, o amanda skulle hem o äta så hon åkte hem till sej -.-
Hemma hos mej åt vi mat, spelade kort, o jag vann!
Och åt jordgubbar o sen åkte hon hem o sanna kom!
Så åkte vi till han som vi klippte gräset hos, o fick pengar :)
O sen åkte vi hem o kollade på spanien-portugal!
spanien!! wohoo!
älska david villa!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0