fiby med theres










Hejhej, igår var jag i fiby men theres bästa vän!
Vi cyklade dit -.-
Men det gick ganska snabbt, typ en halv timme :D
Vi var där o badade o solade, det var typ 20-23 grader i vattnet ;o
Och jag brände mej på ryggen :(
Sen åkte vi hem till mej o var där ett tag o kollade på tv, sen åkte vi hem till theres och åt pannkakaor o var med hennes syskon utomhus :) aww... dom är så söta!
Sen åkte vi till väne o var med daniel, jens, mattias, mathias, pontus o charlie, o sen kom daniel :D
Och sen typ en halv timme efter det kom isak :)
Och sen skulle theres hem typ halv 11 kvart i 11, så då åkte jag oxå hem :)
Men dagen var bääst!
Och jag sakna, annie, nicole, amanda, kajsa o louise o fon!

Puss :*

Hehe theres har inte skickat några bilder, så dom kommer senare ikväll eller imororn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0