gräsklippning i 2 timmar!











Hejhej!

Nu har jag och Sanna klippt gräs i 2 timmar.
Det gick väl sådär i början, hade nästan "sönder" deras gräsmatta, fattade inte hur mas satt på sen, fattade inte hur man tömde den, och sen hehe hade jag nästan sönder den, eller jag skulle bra i den så tog det stopp, då vi fick ringa sanna mamma o hon fixa det :) Och hon fick välta hela maskinen, o den vgde typ 1 ton :o
Men ja,m det tog 2 timmar, så ser fram emot att få pengarna snart!
Sen åkte vi hem till sanna o åt glass o drack fanta exotic (y) muums!
Och sen åkte vi hem till mathias o där va mattias o pontus, så var vi dä rlite o sen cyklade vi lite.
Och sen åkte jag hem.


Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0