grattis amanda! ♥







 paketet är i blommorna :)





 









 här sov jag o amanda inatt -.-




Igår kom Theres till mej typ klockan 3, för jag sov till klockan 1 :$
Sen åkte vi ut och plockade blommor o fixade en picnik för amada, för att hon fyllde åår!
Och när hon kom fikade vi o sen var vi ute lite, och efter ett tag åkte jag hem o packade o sen åkte jag o theres hem till amanda!
Vi kollade på Desperate Houswives box 5!
Typ en hel skiva :D
Sen typ kvart över 10 halv 11 åkte theres hem o jag o amanda fortsatte att kolla.
Så samanlagt har jag o amanda kollat på 3 skivor (y)
Sen typ klockan 1 gick vi ut med hennes mamma o några i hennes släkt o grillade marsmellaows (stavning)
O sen kollade vi på mer desperate houswives :$
Sen typ klockan 4 satt jag, amanda o hennes syster rebeca vid datorn o amanda pratade med någon från colombia xd hahaha skiit kul! han var typ *kär* i henne o allt :P O amanda försökte ju att skriva på spanska, men ja, det gick som det gick :P
Sen kollade vi på mer desperate houswives o det slutade med att vi gick o ha oss klockan 7 på morgonen xd
Och sov till klockan 6 på kvällen (y)
Och desutom på golvet, för amanda katt hade bajsat på hennes säng, så det luktade bajs påhennes madrass!
Sen gick vi upp och åt frukost o sen kollade på mer desperate houswives, och sen kom theres!
O då kollade vi oxå :D
Sen åkte jag o theres hem vid typ 10 nån gång :)

´Puss :*

Tack för dygnet älsklingar, älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0