torsdag idag...

Idag har jag vart i skolan, dagen har gått väldigt snabbt och jag är nu klar med alla steg jag sak vara klar med ;)
I slutet at dagen idag fick vi glass av Anna (y)
Sen efter skolan åkte jag, Julia ner på stan. O Bikbok hade 50% på allt i heela butiken (y)
Mamma jobbar på dressman brevid o dom har samma butikschefer så hon får 30% rabatt på det, så hon hade plockat ihop en hög med saker hon skulle köpa till mej och syster, och så fick jag lägga undan lite saker jag ville ha, och det var: 2 shorts, 1 linne, 2 tunikor, 2 leggins o något mera, minns inte. Men bilder kommer sen :)
Sen åkte va hem, o sen satt jag mej vid datorn lite, o sen kom sanna o var med mej lite.Men nu gick hon hem o åt, o sen ska vi rensa ogräs, för peengar (y)

Puss :*




Kommentarer
Postat av: cajsa :D <3

min glass!! :D<3<3<3

2010-06-04 @ 15:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0