uppdatering!

Veckan har vart bra, den har gått snabbt, hehe som är bra.
Imorron kan jag bara ta det lungt för har inget att göra, men vi får kolla p¨å film iaf (y)
Sen på fredag ska jag på begravning för gammelfarmor :´(
Och sen är det helg i sen Falun (y)
Och efter det är det SOMMARLOV, yippii!

Måndag: Skola, sen träning...

Tisdag: Skola, sen åkte jag till min mosters från med henne och rensade det, och fick 2 skor (y)
Fast vet inte om jag vill ha dom, sen åkte jag hem och åt o sen var jag lite med sanna o Julia, o sen kollade jag på Desperate Houswives som var det sista avsnittet på sesongen :´(
haha och julia hade lite kul i skolan idag :)

Onsdag: Idag har jag vart i skola, redovisat ett steg (y) och så fick vi se på film i skola oxå, idag såg vi Forest Gump :)
Sen åkte jag o Emma på stan, o jag kollade på skor o emma på shorts, men ingen av oss hittade något..
Klockan 4 åkte jag bussen hem, o nu ska jag snart vara med Julia (y)





haha julia somnade på bussen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0