wonderful day ♡




























































bjuder på siste bilden :D


Dagen har vart bra hitills, jag o Julia bakade igen, o dom hära brownisarna bliv bättre! Och sjukt goda (a)
Sen haha fick vi 10 kr var av mamma om vi satt kartong bitar i hjulen o cyklade till julia fram o tillbaka, o självklart så gjorde vi det :)
Sen var vi ute i det fina vädret o tog massa bilder! För det känns som att sommarlovet började nu! första dagen på sommarlovet med fint väder (y)
Nu har jag fixat mej o ska snart på match, mot knivsta som vi ska vinna mot :P

Puss :*


Kommentarer
Postat av: Julia

ta bort bilden på mig när jag sittr på bron för sol var rätt i ögonen så ser helt störd ut och ta bort den bilden när jag står vid busken !!!!!!!!!!!!!!

2010-06-16 @ 17:35:14
Postat av: astrid

haha neej! :O så fin så! (a) <3

2010-06-16 @ 21:43:46
URL: http://sshutters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0