29/3

Idag har dagen i skolan gått fort!
Efter skolan gick jag på stan med Amanda, vi kollade på jackor, o hittade en fin (aa)
Sen klokan 3 gick jag med mama till tandläkaren
O jag drog ut en tand :/
Gjorde skit ont, :´(
Sen efter det så kunde jag typ inte prata, o jag kände ingenting i kinden, för bedövningan xd
När jag kom hem gick jag till sanna, o så var JUlia där.
Så kollade vi på New Moon :)
Sen gick Julia hem, o då gick jag o Sanna ut o sålde klubbhäften,  o sen gick vi in till henne igen efter ett tag!
O så åt vi glass o kollade på Arn (y)
Och sen typ halv 9 åkte jag o hämtade mitt smink hos amanda, dom jag glömde :P
Sen när jag kom hem tittade ja lite på tv, o sen satt jag mej vid datorn !
Puss :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0