30/3

Idag i skolan, har det faktist var kul xd
Jag har nästen inte jobbat nånting, o haha vart med theres,rebecca,emma o Halima typ heela dagen (a)
Det har hänt massor, o ni får se på bilderna :)
Efter skolan gick jag o theres på stan, jag köpte ingenting, för jag ska på stan imorron me (y)
Sen efter det åkte vi buss hem, o vi åkte samma buss som sanna, daniel o adam oxå
haha o vi hade typ nästan snöbilld krig (y)
Sen gick jag o theres o sanna hem till mej, o daniel o adam drygade sig utanför xd
O efter det när dom hade gått åt vi lite, o jag o theres bytte om för träning (y)
O sen åkte vi på träning, o  det var skiit kul, för det var så fint vädel o allt (A)
Efter träningen åkte jag hem, o dushade o fixade mej, o nu ska  jag kolla på Desperate Houswives (y)
Puss :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0