best day :)

Nu har jag presic kommit hem, har vart med Sanna o Emma :)
Först i skolan idag var Sanna o hälsade på, (y)
Sen åkte vi med bussen hem, jag, Sanna, Emma, daniel o Maximiliam (stavning)
Jag, Emma Sanna o Theres gick hem till Sanna o lämndae våra väskor, o sen när vi gick tillbaka till Daniel, var Amanda där... o så var vi där tills klockan 5 typ!
O sen gick vi hem till Sanna, o då var Mattias o Theo där :)
O så var vi med dom (inte amanda)
Efter ett tag gick mattias o theo hem, o då giick jag, Emma o Sanna ut, o theres gickk hem...
Jag gick hem och åt mat, o sen gick jag till hallen, o träffade Emma o Sanna igen. O Simon :)
Sen åkte Emma hem med halv nio bussen, o då var jag o Sanna ute lite till.  O sen gick jag hem :)
Nu sitter jag o kollar på tv, o msn xd
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Emma<3

tack då var inte jag med och lämnade väskorna och var inte jag med till daniel <3

2010-03-20 @ 09:47:55
URL: http://emmakadestam.blogg.se/
Postat av: astrid

oj! hoppsan :P <3

2010-03-21 @ 18:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0