dålig uppdatering :(

Onsdags bilder!:
Torsdags bilder! :
Hej!
Nu har jag inte skrivit på dågra dagar... men nu får ni allt i ett inlägg :)
onsdag!

Igår hände det inget specielt i skolan... tråkigt var det iaf som vanligt :)
Sen efter skolan gick jag,Theres o Emma hem till Mathias. Där spelade vi tv-spel o hade kul (a)
Sen åkte Theres hem, typ klockan halv 5...
O sen typ då kom Sanna, då spelafde vi lite till, o sen gick vi till pizzerias o åt.
Jag åt chickenbits, mathias åt kebab o sanna o emma en varsin pizza :)
Sen typ klockan halv 7 kom Sandra o Daniel :)
Så gick vi runt lite i vänge, o typ inte gjorde nånting...
Sen gick jag hem klockan 9...
torsdag!

Idag har jag det inte hänt nåt i skolan.
Har haft tråkigt, vi har haft bild i 2 timmar. O vi gjorde masker xd
Efetr skolan åkte jag o Theres buss, o sen gick jag hem till mej.
O nu sitter jag o kollar på tv :)
Puss :*♥♥



Kommentarer
Postat av: simon

varför e eran toa så trasig??

2010-03-25 @ 21:30:03
Postat av: astrid!

jag vet inte, gammal!

2010-03-26 @ 07:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0