fotbolls helg (y) ♥

Tja tja bloggen ;P
Den hära helgen har jag bara spelat fotbboll (y)
Igår, (lördags)

Idag samlades vårat lag klockan 10 vid affären... sen delades vi in i bilar. Jag åkte i theres bil med theres o Julia (y)
Hahaha vi hade skiit kul! Vi tog massa kort (aa´
Sen när vi kom fram till arenan där vi skulle spela i västerås, värmde vi upp för match. O sen spelade vi.
Matchen gick sådär, det blev 1-1...
Sen var klockan 1... då åt vi lite mat, o sen åkte vi till Arosfortet (y)
det var fett kul!!!
Vi delades in i grupper, jag var med Amanda o Theres!
Sen fick man en bricka, o sen fick man gå runt i flera olika rum, o i rummen var det massa aolika typ som hinderbanor med typ laser o allt... var skiit skoj iaf!
Sen efter det åkte vi tilkl mc donalds och åt!
Sen åkte vi tillbaks till arenan, o så var vi där lit o gjorde typ ingenting.
Sen gick jag o Amanda ut o la oss på en skit stor gräsplan, hihi o busringde folk xd
Sen spelade vi en till match, klockan 20 i 8 -.-
Men den förlorade vi med 1-0 :(
O sen var klockan typ kvart över 8, o då åkte vi hem...
Idag (söndag)

Idag samaldes vi klockan halv elva.
Jag åkte med papap, o med min bil åkte oxå maja o hanna...
När vi kom fram värmde vi upp o sen spelade match. Men det gick inge bra, vi förlorade med 1-0...
Då efter den åkte vi hem. När jag åkte hem duschade jag o fixade  mej (:
O nu sitter jag o kollar på tv (y)
Puss :*  ♥
Påväg till cupen:



På cupen:



Arosfortet:



Mc Donalds:



Fotboll:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0