lördag 6/3

dagens frisyr: uppsatt :)
dagens smink: foundation, maskara xd
dagens kläder: svarta leggins, svart linne, tofflor o en tjocktröja! 
dagens roliga händelse: att det är bara 1 dag kvar tills jag fyller år!
dagens planer: soova, baka o vara hemma (a)
dagens vill ha: mycket...
dagens saknad: Annie!<3
dagens drog: lipsyl!
dagens tråkigaste: :)
dagens sötaste:  syster!
dagens humör: glad men trött -.-
dagens mående: ont i magen, men inte så mkt :D
dagens borde: soova!
dagens parfym: christina augelera (stavning)
dagens bästa: 1 dag kvar till jag fylle råår!
dagens sämsta: ...:)
dagens sysselsättning: baka, o chilla ;P
dagens längtan: till imorron! o efter Nicole :(
dagens fundering: vart jag ska praoa!
dagens middag:  nått gott!
dagens kärlek: vet inte...
dagens skratt: ---
dagens tanke: vad jag ska praoa på
irritationsobjekt: syster!!
dagens smycke: örhängen,
dagens just nu: sitter vid datan o har nyss vaknat!
dagens önskan: att jag får bra pressenter imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0