måndag o tisdag!

Måndag!

Igår hände det inget specielt... var i skolan, o hade tråkigt!
Men sen efter skolan, då hände det grejer!!
Först gick jag o Julia hem till mej, o på väg väg trampade Julia i hundbajs, ahahhahaha xd
Sen när vi kom till mje så hade inte jag nån nyckel, så vi fick gå hem till Julia (y)
Där satt vi lite vid datorn, o spelade på hennes Ipod :)
Sen gick vi he till mej, typ klockan 7!
Och då lagade vi mat, det  blev pasta carbonara :)
Jätre gott!
Haha o sen flummade vi! O dansade! lite och så xd
Sen typ klockan halv 10 åkte hon hem. O då pallade jag inte skriva något :(
Tisdag!

Idag har dagen var som vanligt.
Efter skolan gick jag på stan med amanda, Maxi o Jocke xd
O jag köpte 2 par leggins :)
Sen åkte vi med 4 bussen hem.
O när jag kom hem gjorde jag mat, o nu kollar jag på tv!
Snart är det Desperate Houswives (y)
Puss :*
Hihi jag o Emma typ nästa sov i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0