the best "dygn ♥

Helgen har vart super!!
Igår var jag först på Media mark!
Sen åkte jag till THeres, o då var Amanda där oxå! :)
Sen åkte vi hem till Amanda o kollade på film, pratade o hade kul! O tog MASSA flummbilder xd
Sen typ klockan 8 kom Daniel, Joel o Jens (y)
Vi kollade på New Moon, o tog typ varandras kameror o massor.!
O bakade sockarkaka :)
Sen klockan 11 åkte dom hem. O jag,Theres o Amanda hyrde Hipp Hipp Hora :)
O sen kollade vi på Ballar av stål, o sen lite på Desperate Houswives. Sen gick vi och la oss typ klockan 3!
Sen vaknade typ theres klockan 8 -.-
O jag o amanda fortsatte sova till klockan 10 typ (aa)
Sen åkte THeres med cykeln och hämtade Fon vid busshållsplatsen...
medans dom var på väg, kollade jag o Amanda på¨tv, o sen gjorde vi iårdning oss (A)
O efter ett tag kom theres o fon, o vi pratade massor...
Efter typ 15 minuter, cyklade Amanda och hämtade Maxi, o så kom han oxå...
O så kollade vi lite på en film, o sen gick theres hem, o Fon med ;(
Så då kolade jag, Amanda o maxi på Eva O Adam xd
Hihi! O sen typ 20 i 7, cyklade Amanda ner o lämnade Maxi, så jag var själv hos Amanda :)
Sen när hon kom tillbaka lyssnade vi på musik, o pratade..
O sne typ klockan halv 8 åkte jag hem!
Tack för en underbar helg (a)
Puss :* ♥
Ps: många mera bilder kommer senare, har inte dom på min dator nu :(
fixade bästa Foki frisyren på Amanda (a)
Rebecca, Amandas syrra hade konsär för oss (y) Hon är fett duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0