22 maj

Idag har jag var på vänge skolas dag med sanna, theres, jens, totte, mattias, mathias, daniel och amanda :)
Sen åkte Daniel hem, o mathias. haha och theres red!
Då var vi i vänge lite, men sen åkte jag hem för att äta tårta för lillasyster har fyllt år.
Och sen åkte jag till theres. Och där var oxå sanna, totte jens och mattias :)
Men efter ett kort tag åkte sanna hem. O hha Jens hade (lite) kul xd
Hahah så jävla sköön, o sen fick han typ damp o jagade mej o theres för att vi hade filmat. fett skoj!
Sen åkte vi till vänage, o typ var vid kyrkan o va där, o typ höll på med nåhon vatten slang, o sen solade vi :)
Efter ett tag kom nina o emmy o Felicia o hämtade upp mej o theres, så åkte vi till boländerna o köpte fotbollsskor o jogging skor till theres, o sen åkte vi till rusta o köpte goodis (y)
Men sen åkte vi hem. O då gungade jag o theres lite, o tog kort, o var vid kyrkogården (y)
O sen åkte theres hem för att äta, o jag sa´kulle oxå äta. O sen senre ska jag vara med theres o amanda, o kanske några mera (a)
Mera bilder kommer sen :)

Puss :*



hahahaha!


 
 självklart åkte vi häst o vagn (y)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0