(:

Hejhej!

Dålig uppdatering på sistone (n)
Menmen!
Hihi har som vanligt inte hänt så mkt!
Så ni får nöja er med bilder o lite text!

Söndag: Var med först Theres, Adam,Sanna och Pontus.
Sen efter inte lång tid gick sanna hem, o typ då kom Amanda :)
Vi var på skolan o "stängde upp" Adam  o Pontus på taket, haha dom satt där i 50 minuter o bissade deras buss x)
Sen på kvällen var jag med Amanda o Theres på high chapparall (stavning)

Måndag: Skolan, och sen efter var jag med Julia, o sen var det träning på Hagby (y) Gräs!! :)

Tisdag: Idag, skolan, NO prov -.-´
Gick inte bra! men vi får hoppas på det bästa (a)
Sen efter så gick jag på stan med Julia, köpte (mamma köpte) en jeans jacka till mej,(y) och ett vitt linne...
Nu är jag hemma o gör ingenting, ska se på Desperate Houswives :)

Puss :*
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0