GRÖNA LUND :D

Hellooo! :D

Grönan med Louise, Hanna, Elin o Kajsa var bääst!
Först åkte jag, Elin,Hanna o Louise tåg till sthlm :)
Och där väntade Kajsa bajsa på oss. Och så åkte vi till gröna lund! Och så var vi på grönan i 7 timmar :D
Och jag åkte Uppskjutet (y)
Sen åkte Louise och Hanna hem :( dom mådde inge bra :´( 
JAg, Kajsa,Elin o Kajsas mamma åkte till stan då, och gick o köpte mat, o var där lite :) Och sen tog vi tunnelbanan till där vi skulle bo :) Och där åt vi maten, o var där o sen sov vi (y)
Sen på morgonen fixade vi oss, o sen åkte vi till stan, o gick runt lite omkollade och åt glass (y)
Och sen gick vi till stationen :D
Och tog tåget hem!
Och sen tog jag bussen hem. När jag kom till vänge var sanna, fon, jens, wille, isak o mattias där så jag var med dom. Sen åkte fon hem, o då åkte jag o Sanna oxå hem. Var hemma hos henne lite, o sen gick jag hem och åt.
När jag hade gjort det var jag med sanna, jens, mattisa o wille. o sen gick jag hem...

Puss :*





























Kommentarer
Postat av: Hanna Hedlund

nej snälla astrid kan du inte klippa bort mej på dendär bilden när vi sitter på bänken ?! snääälla ser hemsk ut.

de va bäst iaf :)<3

2010-05-20 @ 09:55:46
URL: http://hannahedlunds.blogg.se/
Postat av: Hanna Hedlund

asså bänken inne på stationen :(

2010-05-20 @ 09:56:59
URL: http://hannahedlunds.blogg.se/
Postat av: astrid!

nej pallar inte nu, men du är inte ful!! :) <3

2010-05-20 @ 17:12:20
Postat av: Hanna Hedlund

men astrid seriööööööst

2010-05-23 @ 19:45:54
URL: http://hannahedlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0