Hellu!

Hejhej, uppdaterin dom senaste dagarna :) hihi typ hela veckan :$

Måndag: Idag var det skola som vanligt, trååkigt :P Sen efter det gick jag hem och bytte kläder, var typ 30 grader vafan! :O Sen gick jag till tjejgruppen o vi fkade, körde kubb och dunken :P
Efter det var jag med Sanna panna och Julle bulle (y) o sen mattias o theo!



Tisdag: Skola först, sen efter det var jag med Sanna...tror jag :P Och åt glass :)
Och haha solade o "jobbade" med emma :)







Onsdag: Skola som vanligt igen, sen var jag med, sanna, emma, mattias o jens (y)
Vi var hemma hos sanna o ute :D
Men sen åkte emma hem, o jens o mattias och då åt jag och sanna glass, igen :$



Torsdag (idag): skoollaa, sen Theres hemma, o hoppade studsmatta, o tog bilder, som alla gillar (a)
Sen åkte theres hem o jag var med Sanna, o vi bakade hemma hos henne haha o sen körde vi innebandy.
Men sen åkte ajg hem och åt,  o sanna skulle på träning. Så nu kanske jag ska vara med Julia :D




























puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0