veckan!

omg, har inte skrivit på typ en vecka :O

Men nu när det är  sommar o allt så är jag typ aldrig inne på datorn, men ja, det kommer jag inte hella vara nu fram i tiden. Så jag skriver bär jag har tid och om det har hänt något kul x)

Söndag: ute som vanligt :P

Måndag: inget specielt...
 
Tisdag: inget specielt...

Onsdag: grönan med tjej gruppen :) Efter skolan åkte vi tåg till sthlm, o sen till brönana. var med Julia o Tova där (y) Haha Tova vann en elgittar, wohoo! O jag fick upp Julia i uppskutet :) Haha hon o Tova tyckte det var skit kul!
Sen vid typ 10 åkte vi hem...
Amanda åkte till Colombia :´(

Torsdag: Inte så mkt, tror jag :P var med sanna :)

Fredag: Först hade vi idrotts dag på studenternas.. gick sådär
Sen eftrer skolan var jag med Jullia, o sen gick vi ut och var med först Maja, Mattias o Sanna, o sen kom Theo, Isak, Jens o Daniel!
O så var vi ute. Sen typ klockan halv 11 gick jag, maja o sanna hem till sanna, kollade på film, o sen somnade vi :P

Lördag: Vaknade typ halv 9, sen kollade vi klart på filmen, åt frukost, fixade oss, o sen åkte sanna till stan, maja hem o jag hem... o jag ska snart duscha, o sen ikväll kommer JUlia o hennes familj, vi ska "diskutera" lite om englands resan (y)

Puss :*





jag o sanna knarkade pucko :)







på tåget



På Grönan: (suddiga bilder)

 











 grönan :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0