äntligen

Nu får en riktig uppdatering! Hela förra vackan o helgen :) Minns ju inte direkt så mycket från förramycket, men ja...

Måndag 22/11

Inget specielt, skolan typ...

Tisdag 23/11

Inget specielt, skolaskolaskola...

onsdag 24/11

Inget specielt, skolan...

torsdag 25/11

inget specielt, skola...

fredag 26/11

skola,  sen efter det åkte jag hem, vhade feber...la mej på sängen o sov ett tag! åt, tog medicin o sov mer!

lördag 27/11

Vaknade, tog bussen till saknade Nikki! Vi tpg lite bilder, spelade tv-spel, o grejer. sen kom resten a familjen, o vi åt, jag o nikki spelade tv spel, kolla på film, datorn, pingis mm... trevligt  trevligt

söndag 28/11

konfa klockan 10, sen börjde det igen klcokan 1, så jag, amanda o theres gick hem till mej! Sen gick vi på konfan. efter det åkte jag,syster o pappa in till stan. köpte två byxor, sen åt vi o kollade på fyverkerierna...

måndag 29/11

skolan. jag o theres satt kvar o jobbade lite...sen åkte jag hem. åt, satt vid datorn...matte

 stackars paulina



















Kommentarer
Postat av: paulina

aaasssstttrrriiiddd !!!! nu tar vi bor bilden på när paulina står och väntar på bussen okej :) <3 <3 <3 puss påre ;)<3

2010-11-30 @ 16:00:23
Postat av: astrid

haha neej paulina, aldrig! skit söt jue! puss på dej me <3 <3<3

2010-11-30 @ 22:04:17
URL: http://sshutters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0