fredag-lördag-söndag-måndag

 haha sötis

 anna









Hehe i fredags hände väl inget i skolan, förutom att jag, theres o paulina klädde ut oss till döda luffare
Efter skolan var jag o theres barnvakt till hennes ursöta små syskon
Haha vi typ lekte med lego o byggde tågbanor
Men sen åkte vi hem till Amanda, o så sov vi där o kollade på film, o hade skit kul
Sen på lördagen var vi hemma hos henne oxå, haha vi spelade in en  skräck film, så ävla dålig
O sen typ vi 12 så blev det lite ramatik, haha
Sen idag vakande vi, åkte på konfermation, skit tråkigt
Sen skulle vi ha sovit hos kajsa, men det gick inte ,så haha vi sover hos...amanda! :)
Så nu känns det på riktigt som att jag bor hos amanda, jag o theres har sovit hos amanda, fredag-lördag-söndag-måndag
Sen ikväll ska vi vara ute i vänge o träffa adam, daniel isak, ingen aning
O sen åkte vi till maxi tror jag o köper myckeeet godis :)
O sne åkte vi som sagt hem till amanda o kollar på skräckfilm o kanske beck-levande begravd! (y)

puss o kram :* särsklilt en till kajsa domicelj, som jag skanar så sjukt mycket,s så puss på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0