igår...





 morning





haha många på bussen x) typ 5 stycken



haha jag o theres hade lite kul x´)



köpte ett par vanliga vita örhängen i torsdags som jag glömde säga
vila - 40 kr



o så igår köpte jag bara en bh, new yorker - 80 kr

Igår hände inget specielt i skolan, vi kollade på världesn tråkigaste film...
Efter skolan åkte jag ner på stan, haha o alla var på stan, träffade skit många ;p
Sen typ efter en timme kom amanda, å i gick på stan lite o kollade osv...
Sen skulle vi träffa Damir o så vi fick typ vänta i 2 timmar på han -.-
Men sen var vi med han o hans kompisar ett tag o sen åkte vi med halv 7 bussen hem
När jag kom hem åt jag o sen kollade jag på Idol (y)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0