veckan...

Veckan har gått ganska snabbt, har pluggat SO till provet som bara den!
Men det fasnar fortfarande inte så mkt i huvet, men ja
Ni får lite bilder från måndag, tisdag o onsdag :)
Men idag i skolan har inget hänt, har pluggat SO,
Efter skolan åkte jag o theres ner på stan , hon skulle köpa en pressent till sin mamma o jag skulle kolla på ett par skor jag ska köpa :)
Sen åkte vi hem
När jag kom hem gick jag o pappa en loten promenad, o jag pluggade ju självklart till provet

Puss :*

tisdag- stan med Amanda och Signe

 theres tröja

köpte:

 bh-new yorker 75 kr

 bh-new yorker 75 kr

 bh-cubus 75 kr

 leggins-vero moda 159 kr

onsdag-

 amanda

 So -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0