grattis farmor







Grattis i efterskott farmor! :)


Igår gick hela familjen upp tidigt, vi åt frukost i fixade oss o sen åkte vi äända till eskilstuna hem till farmor
På vägen lyssnade jag på musik o spelade datorspel :p
Men iaf, när vi kom fram åt vi
Sen efter ett tag när vi alla hade "smält" maten fikade vi o firade henne :)
Av oss fick hon en Elvis tavla, (hon älskar honom)
Hehe sen när vi hade gjort det blev det lååångtråkigt, så vi gjorde ingenting...förutom att spela lite kort 
Men efter ett tag åkte vi hem... på vägen hem spelade jag lite sepl o sen kollade jag på en deckare på datorn (y)
När vi kom hem gjorde jag väl inget specielt...

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0