U smile I smile, I smile I smile I smile....











dagens outfit:
svart linne -gina
vit t-shirt - lindex
svarta leggins - indiska
halsduk - bikbok
ring - bulgarien, från theres
armband - present av theres

ÅÅh... sitter just nu o lyssnar på... hihi ne vet säkert :P
Skolan idag har gått bra, inget har hänt
Efter skolan drog jag o Julia ner på stan för att jag skulle kolla på skyddsplats åt min telebobo, haha emma
Sen åkte vi hem med bussen, o jag kollade lite på tv...
m e n  s n a r t k o m m e r  t h e r e s, v e t i n t e v a d v i s k a g ö r a, haha theres, julia o sanna fattar :p
Hihi är på humör idag iaf

Puss o hej leverpastej :*

Kommentarer
Postat av: Emma

sluta ta mickes och mitt ord telebobo de är micke om min grej :O <3

2010-09-15 @ 13:11:16
Postat av: astrid

hihi :$ <3

2010-09-15 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0