hur många lingon finns det i världen?

Tjaa! Idag hade vi värdegrundsdag i skolan. det var skit kul. vet inte hur mycket godis jag har ätit under hela dagen. Efter skolan åkte jag ner till stan o gick ett tag med cajsa, amanda, alex och jazze. Sen träffade jag amanda och vi gick ett tag. Senare kom therer, vi åt på cupido och sen gick vi på bio. Det blev Hur många lingon finns det i ärlden. Den var jätte bra, rolig och sorglig! Absolut ett hett tips! Sen efter den åkte vi hem till mig och kollade på Vampire Diaries, det bästa avsnittet på länge. Men ska ner och äta lite youguhrt nu. äa en bra början på lovet. Outfits och så får ni imorgon. puss

 
jag och theres har bestämmt oss för att köpa ett par jeffrey campbell shoes och dela på. *lycklig* Vet dock inte vilken färg. vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Amanda

JAG PISSAR PÅ MIG! FYFAN, så himla snygga! VILL OCKSÅ HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2011-04-16 @ 20:37:16
URL: http://tenhours.blogg.se/
Postat av: Amanda

Btw, ta svarta!

2011-04-16 @ 20:37:54
URL: http://tenhours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0