Just stop for a minute and, smile

Tja. Vaknade när alarmet ringde idag, runt halv tio. duschade och fixade mig och åkte iväg till kyrkan. Sällskap av Julia. Det gick oväntat snabbt så kom hem efter ett kort tag. Bytte om och tänkte att jag skulle bloga lite. Om nén stund ska jag träffa sanna. om man bara läser min blogg så uppfattas det nog som att jag inte har något liv och att sanna är min ända vän. men nej så är det inte. vi bor väldigt nära varndra. om man cyklar i min fart(snabbt) tar det kanske trettio sekunder en minut till henne. så därför träffas vi varenda dag. hon är även en av mina bästa vänner och jag älskar henne galet mycket. aja k bry säger ni nu väl men...ha en bra påsk. puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

Väärldens sötaste selma <3

2011-04-25 @ 10:05:40
URL: http://linneasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0