life is beautiful

Tjääna! Har kommit hem från Jasmine nu. Efter skolan åkte jag hem och packade mina saker lite snabbt. sen tog jag bussen in till stan, och fortsatte sedan till jasmine. Vi pratade lite och sen kom alex. pratade om allt och lite till en lång stund. sen satte vi os vid datorn. tog massor av bilder. som ni får se sen. år mat och kollade på tv. gick till ica och köpte massa godis. började kolla på en film, men alla somnade typ efter en halvtimme. tydligen så hade jag pratat i sömnen och tagit upp en bunt med tidningar o laggt på min mage. but thats me. haha.
Vaknade runt halv tio och berättade drömmar osv. gjorde oss i ordning och sen drog vi till stan. dom skulle till sthlm. hade dock inga pengar så åkte hem. galet fint väder är det idag. har inga planer för dagen. eller imorgon. men ha en bra helg. puss



pic: årets första jordgubbe jag åt men julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0