23 april

Tjeenare! Gårdagen rullade på som vanligt. Hängde med sanna. Min moster och hennes man kom från England för att "fira" min och min mammas fördelsedag. Jag fick ett par vita låga convers, sminkbottagningstvättlappar, ett armband ocg godis. även hade dom med sig världens godaste bröd. Btw biljetterna till england är bokade.
Idag på förmiddagen var jag med sanna ett tag. Vi solade ett tag sen gick hon hem. så jag låg kvar med syrran. vet inte hur länge. men ett tag iallafall. Sen åt vi en förrätt och hade sedan femkamp. Huvud"ingrideiensen" var ägg. Skoj hade vi. haha bilder får ni se imorgon. GALET! Femkampen ör ännu inte avslutad så det är inte klart vem som är vinnaren. Ska ner och äta huvudrätten om ett tag. sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. puss

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0