hemma från Falun

 turisterna på maxi

 jag, jazze o alex!

 
vet att det är fjortis grej att täcka över ansiktet...men ser helt cp ut! jazze så söt!


Äntligen hemma kan man väl säga. Efter en nästan o verklig vecka i Falun sitter jag och kollar på Jersey Shore. Oväntat va...? Har saknat det!
Veckan i Falun började bra, allt var på topp. Sen åkte vi alla ner för den största backen i bergodal banan...Saker förändrades. JA.
Men jag vill specielt tacka Astrex, Julia och Jazze för ert stöd och ert underbara sälkap i Vansbro!
Älskar er alla enormt. Och Astrex, du vet att jag så kallas avgudar dej. Typ.
Mycket trött är jag nu, och jag tror att allt i Falun har gått bra, hoppas på bra omdömen.
Har kollat på alla tre sesonger av Jersey Shore nu, väntar på nästa avsnitt! Ska kolla på Familjen annorlunda, Ana Gina show och Vampire Diaries nu. Får se när jag äntligen kan stänga mina ögonlock.
Men ja...tror att jag ska börja videoblogga. Verkar super kul,´o typ alla mina vänner gör det så. Det kommer väl förmodligen ett inlägg imorgon :D

Puss :*

Kommentarer
Postat av: alex

åh alstrid , älskar dig <3

2011-02-13 @ 17:46:00
URL: http://alexandrablanco.blogg.se/
Postat av: alex

ALSTRID JAG ÄLSKAR DIG !! <3

2011-02-13 @ 17:46:51
URL: http://alexandrablanco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0