like a whole new wardrobe

Ursäkta för en sån dåliag uppdatering. har vart fullt upptagen eller inte orkat. men nu så.
Dom senaste dagarna har vart bra. Sov hos Sanna med Frida i torsdags till igår. Sen igår åkte jag på ansiktsbehandling och efter det åkta jag, mamma och syster till sthlm. Naajs jag vet! Vi små shoppade lite och åt på underbara Pizza Hut.
Juste. på torsdagskvällen åkte jag,mamma o sysetr som sagt till mammas jobbarkompis okej fick lite kläder.
Bilder kommer nu :)
Puss :*

från shoppingen: 



skopunkten - 399 kr

 



H&M - 149 kr  20 kr



H&M - 99 kr 20 kr


Från mammas jobbarkompis:  mycket är bara vanliga basplagg .

































två tröjaor som går omlott den andra sidan. En svart och en blå/vit randig.





















'





mellan lång tajt tunika, färgen är mörkare i verkligheten. sjukt snygg!


Kommentarer
Postat av: tilda

mycketmycketmycket snygga grejer! men hur kunde H&M trjöorna där uppe bara kosta 20 kr? :O ♥

2011-02-27 @ 02:02:47
URL: http://tildalilly.blogg.se/
Postat av: sanna

skit snygga kläder, blir skit avundsjuk!

2011-02-27 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0