sanna wallin

Dom senaste dagarna har jag vart med min kompis sanna wallin. En dag var vi i stenhagen och kollade på nikki ofridas matsch (y) Och självklart så vann dom, sen sov jag hos sanna, kollade på NCIS och Karate Kid, rekomenderas!
Håller inte riktigt koll på dagarna men ja, har haft det trevligt iaf.
Men tyvär så är lovet snart slut (crying face)
Och det värsta är att jag längtar tills nästa vecka, för då dår jag min IPHONE!
Hihi om någon är intreserad så gick det till såhär:

Jag och familjen satt vid matbordet o åt middag.

Mamma- idag blir det eterrätt va...?
Pappa- ja det blir det.
Jag och syster- jaaa!

När vi hade ätit klart!

Jag: så, vart är efterrätten?
Pappa: Okej, blunda.
Jag och syster- Eee, okej...
Pappa- Nu kan ni kolla.

Det låg två paket, ett till mej och ett til syster.
Syster öppnade sitt snabbt och jag såg bara baksidan av hennes, haha trodde att det var socker..(?)
Sen öppnade jag mitt, och det var en IPHONE kartong.

Jag- OMG, inte på riktigt va...?
Mamma- jo det är klart!
Jag- (lucky face)
Pappa- men kartongen är tom, det fanns inte någon Iphone inne så du får den nösta vecka när den kommit in.

(k bry..)

 bild från Barcelona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0