today i feel like not doing enything

 
åååh vad jag älskar bilden. mini veriationen av Jersey Shore!
Snooki, Roney och Jwow...I think

 haha koncentrerad!

Paulina leker med min kamera, ett tag:

















 

 

sötnos






Igår efter skolan åkte jag direkt till Gränby med älsklings brudarna Alex, Jazze, Emma och Paulina. Yacin och Micke hängde också med :)
Vi alla tog hål i örat, förutom Paulina...
Sen vid typ halv 4 åkta alla hem, och jag gick runt och kollade lite själv :) Hittade inget tyvär. Sen kom Theres, Elin och Frida och vi sålde lotter till fotbollslaget...Sålde 6 lotter på 2 timmar, bra jobbat brudar!
Sen åkte jag och Theres hem till mej, åt o sen kom Amanda. Vi kollade på efterlängatde Vampire Diaries och gjorde lite annat. Sen när vi typ skulle gå och lägga oss, vid typ 1. Kom vi på att vi skulle slinga Amandas hår. Så det gjorde vi, och det tog ju sin lilla tid. Tycker det blev ganksa, bra, men självklart INTE Amanda!
Sen vid 12 idag åkte som båda hem, och jag satte igång att städa heela mitt rum!
Sen kollade jag mer på Jearsy Shore, underbart!
Efter det lagade jag och mammsen mat, gott gott! Nu sitter jag och kollar på film. Gillas!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0