Ain't nothing that's ever gonna stop me.

Jag ber så mycket om ursäkt för super kass uppdatering. Har inte hunnit eller inte orkat. Eftersom tiden är omställd till sommartid är jag sjukt trött och så....men nu är jag på bloggar humör så nu kommer en bra uppdatering. vet hur irriterad jag själv brukar bli när bloggar jag följer inte uppdaterar haha..!
Men iallafall. Vädret dom senaste dagarna har vart guldvärt. förutom idag. Men det har var varmt och solen har skinit! wiih! Igår var vi på bio med skolan och såg Sarahs nyckel! Den var sorglig, hemsk men bra! Handlade typ om andra världskriget! Sen idag var vi på fyriskov och det gick urmärkt! Amanda drunknade inte och jag fick upp dockan på botten. woho! Efter det åkte jag hem, åt lite mellis och kollade på tv. Ska blogga lite nu och sen kollar jag förmodligen på lite missade program av bid brother. puss ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0